piątek, 23 grudnia 2016

SYLWESTROWO Z COSMETICS ZONE

Dzień Dobry!!!

Kochani dziś przychodzę do Was ze zdobieniem wyprzedzającym teraźniejszy okres świąt, poleciałam do przodu i zrobiłam zdobienie sylwestrowe. Wykorzystałam do niego  lakiery firmy COSMETICS ZONE, które otrzymałam w ramach współpracy. Tym razem użyłam trzech lakierów.


Użyte lakiery mają nr: 194 CAIRO NIGHT, 089 GLITTER PURPLE, 189 CYCLAMEN.
Uznałam,że ich połączenie dobrze się sprawdzi i nie myliłam się. Odcienie bardzo do siebie pasują. Glitter Purple pięknie dopełnia elegancję. Natomiast CAIRO NIGHT wspaniale się mieni, tak, ze nie można oderwać wzroku:))
Teraz napiszę Wam parę słów o samych lakierach. To moje drugie zdobienie wykonane lakierami tej firmy. Poprzednie nosiłam 12 dni i były bez żadnego uszczerbku. Możecie wierzyć lub nie, ale zmyłam je tylko dlatego, że ...po prostu znudziły mi się:).Jakość ich jest rewelacyjna. W trakcie noszenia nie odpryskują, nie marszczą się podczas utwardzania. Czas utwardzania w lampie LED to 30 sekund i naprawdę to wystarczy, aby manicure był trwały. Dodatkowo co bardzo ważne, nawet po tych dwunastu dniach, paznokcie dalej błyszczały.  
Muszę Wam jeszcze powiedzieć, że nie ma problemu z ich ściąganiem. Nie trzeba piłować wierzchniej warstwy, a dosłownie po 10 minutach w acetonie lakier odchodzi płatami, wystarczy podważyć delikatnie drewnianym patyczkiem. I to wszystko. 
Czy znalazłam jakiś minus???Narazie nie. Przynajmniej te kolory, których do tej pory używałam nie sprawiły mi żadnego problemu. Acha do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw, a pędzelek jest średniej grubości, co ułatwia malowanie:)




Czyż nie są piękne te lakiery??? Ja uważam, że tak
Ale nie byłaby sobą gdybym nie dodała jakiś detali. Tym razem były to stemple i małe cekiny. Płytka, której użyłam pochodzi ze sklepu BORN PRETTY STORE. Otrzymałam ją w ramach współpracy. 

Płytka nosi nr BP- 94 możecie ją kupić dokładnie TUTAJ , a teraz kosztuje jedynie 1,29$. Wzorki odbijają się bezproblemowo.



Dziękuję firmie COSMETICS ZONE za możliwość testowania produktów.

Pamiętajcie również o moim kodzie rabatowym z BORN PRETTY STORE otrzymacie na niego 10% zniżki na produkty nieprzecenione

8 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że łatwo się zdejmują :) Cairo Night najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne mani, bardzo mi się podobają te kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobienie, chociaż na Sylwestra dodałabym coś bardziej błyszczącego i szalonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne !! Podziwiam kształt płytki :) Rewelacyjny :) Zapraszam oczywiście do siebie :)

    OdpowiedzUsuń