wtorek, 7 listopada 2017

ELEGANCKA CZERWIEŃ OD MAGA COSMETISC

WITAJCIE!!!

Dziś zapowiadany post o pięknej czerwieni od Maga Cosmetics. Co tu się dużo rozpisywać. Lakiery już Wam prezentowałam w kilku poprzednich postach. Wiecie więc, że to co mogę powiedzieć o nich to same plusy. Zapraszam Was zatem do obejrzenia kilku zdjęć z  udziałem czerwonego pięknisia.  Do zdobienia użyłam również wzorków z płytki od BORN PRETTY STORE, jako delikatny dodatek. Postawiłam też parę kropeczek przy wzorku. A całość dopełnia srebrny lakier ozdobny firmy ZILA. 








16 komentarzy:

  1. Czerwień piękna, ale zdobienie również doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham takie czerwienie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Mega energetyczne i sexy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień czerwieni! ;-) Ze srebrem prezentuje się bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jak ja lubię czerwone lakiery ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudenka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pazurki, masz talent <3 Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, kobiece zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zdecydowanie częściej wybieram bardziej subtelne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń