wtorek, 6 grudnia 2016

LAKIER ZMIENIAJĄCY KOLOR RUBY WING

WITAJCIE!!!

Dziś na szybko, zdobienie sprzed ok. miesiąca. :))Jakiś czas temu wygrałam kilka lakierów oraz naklejki w rozdaniu u Violi z bloga NAILSBYVIOLKA. A dopiero teraz zabrałam się za malowanie jednym z tych pięknisiów. Lakier należy do tych cudaków, które zmieniają kolor pod wpływem otoczenia, światła czy jak tam zwał. Byłam bardzo ciekawa, czy rzeczywiście tak jest. Okazało się, że faktycznie inaczej wygląda w świetle dziennym na dworzu a inaczej w pomieszczeniach i sztucznym świetle. Lakier nałożyłam na czarną bazę. A na czarnym widzicie tylko jedną warstwę RUBY WING.
Zapraszam Was na obejrzenie paru zdjęć:)








PS. S u Violi na instagramie jest kolejne rozdanie, które trwa już tylko do 10 grudnia także wskakujcie do niej szybciutko bo nagroda jest przednia:)))) Tu podaję Wam linka do jej profilu na INSTA https://www.instagram.com/nailssvi/

Trzymajcie się cieplutko:)))

21 komentarzy:

  1. Kochana dziękuję bardzo za plecenie konkursu na IG. A pazurki jak zwykle perfekcyjne. Powiem Ci że na ciemnej bazie ten lakier wygląda super. Tak nie próbowałam, dawałam zawsze na jasna bazę. A tu proszę ... extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja od razu chciałam na czarnej bazie zrobić ale ciekawi mnie tez na innych kolorkach

      Usuń
  2. Ciekawie wygląda ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam lakier ruby wing, taki zielony co ma się robić pomarańczowy. I nie wiem czy ja coś źle robię ale cały czas był zielony. W na prawdę mocnym słońcu robiły mi się pomarańczowe plamy. Może akurat mój kolor taki niemiły jest, nie wiem o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super efekt :) Chyba bym nie oderwała wzroku od paznokci, gdybym go nałożyła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, no ja tez tak czas mam przy roznych lakierach

      Usuń
  5. A ja nie mam Insta. Ciekawy lakier!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, efekt jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń