środa, 11 października 2017

HALLOWEEN 2017 Z EDBEAUTY PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI

WITACJE!!!!

Dziś pierwsze zdobienie związane z dziwnym co prawda dla mnie "świętem" - halloween. Osobiście go nie obchodzę, bo nie uznaję. Jednak zdobienie jak najbardziej uważam, że może być. Zwłaszcza, że otrzymałam ostatnio świetne naklejki od Edytki z EDBEAUTY- PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI.  Przy okazji zapraszam Was serdecznie do sklepu EDBEAUTY, gdzie znajdziecie naklejki z dzisiejszego zdobienia a także inne cudowne nowości. Całe zdobienie wygląda tak:

Do zdobienia użylam naklejek z dwóch kartoników. Znajdują się na nich wzorki z pajęczynami, nietoperzami i różnymi napisami. Naklejki są wodne, więc bez problemu się nakladają, wystarczy zanurzyć je w wodzie na kilkanaście sekund i później przykleić na paznokieć.



Naklejki kupicie TUTAJ,  a kosztują 2,49zł.
Do zdobienia użyłam białego i czarnego lakieru MAGA COSMETICS. Do gradientu użyłam ciemnego niebieskiego MAGA, niebieskiego GOLDEN ROSE i RIMEL. Dodatkowo brokatowy lakier firmy SOPHIN -golographic.









11 komentarzy:

  1. Dla mnie to też dziwne święto i nie obchodzimy, ale lubię halloweenowe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie obchodzę Halloweenu ale paznokcie pewnie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do większości - Halloween nie obchodzę, ale tematyczne paznokcie chętnie maluję :D Piękny gradient i super naklejki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy tak piszą, że Halloween nie obchodzą, a paznokcie tematyczne robią! :P Bardzo mi się podoba to mani. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne ja tez cos muszę zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że nie potrzebują białej bazy - to się rzadko zdarza przy naklejkach wodnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bardzo mi się podobają ;)
    Są przepiękne. w ogóle piękny kształt płytki paznokciowej ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki są cudowne! Bardzo podoba mi się mani, który z nimi zrobiłaś :)
    Też nie obchodzę tego święta, ale paznokcie tematyczne robię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Halloween nie obchodzę standardowo, ale jestem anglistą więc co roku o nim opowiadam i z uczniami bawimy się w różne "straszne" zabawy. Motyw jak najbardziej OK na tę porę roku :) Dla mnie Halloween to już zawsze będą urodziny mego syna :) Zdobienie super :)

    OdpowiedzUsuń