środa, 4 października 2017

DELIKATNE, CUDOWNE NAKLEJKI OD EDBEAUTY- PROFESJONALNE OZDOBY DO PANOKCI


CZEŚĆ!!!

Pisałam Wam już kiedyś, że moimi dwoma ulubionymi kolorami są: niebieski i różowy???Pewnie tak:))A dziś na tapetę wzięłam taki różyk od EVELINE COSMETICS. Ma świetny odcień. Nie ma problemów z malowaniem nim. W miarę przyzwoicie wysycha. Dwie warstwy są potrzebne do pełnego krycia. Ja dodatkowo lubię w tych lakierach pędzelki w miarę długie i szerokie, dlatego bardzo dobrze mi się nimi maluje. Dodatkowo użyłam na jednym palcu ciemny WIBO piaskowy.    W świetle widać w nim fioletowo- różowe drobinki, dlatego spodobało mi się to połączenie kolorystyczne. Jak widzicie na paznokciach widać też piękne naklejki, które ostatnio otrzymałam od Edytki z EDBEAUTY-PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI (kto śledzi mnie na instagramie może tam zobaczyć całość paczuszki). To naklejki wodne, które zawierają kilka czarnych i białych wzorków całopaznokciowych. Na małym kartoniku znajdują się również pojedyncze wzorki, które mogą być uzupełnieniem zdobienia. Są bardzo proste w użyciu. Łatwo się nimi operuje na paznokciu i dokładnie do niego przylegają.
Możecie je kupić dokładnie TUTAJ, a kosztują obecnie 2,49 zł













Bardzo dziękuję EDBEAUTY- PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI za możliwość testowania produktów


19 komentarzy:

  1. Ależ piękne mają ozdoby, od razu mani zostało odmienione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ozdób jest tyle, ze mozna oczopląsu dostać, no i dzieki nim mozna pięknie ozdobić pazurki

      Usuń
  2. Lubię takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie je połączyłaś :) Ja dawno nie używałam naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a naklejki koniecznie wypróbuj ze sklepu edbeauty, bo są super

      Usuń
  4. te białe naklejki ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie prezentują się te naklejki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne naklejki ;) Bardzo lubię taki odcień różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te naklejki, szczególnie biała przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie tego typu naklejki lubię najbardziej. Ostatnio nic nie naklejałam, ale takie ornamenciki mi się podobają bardziej niż stemple. Wystarczy woda i nożyczki... ;) Śliczne mani <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw kolorów ♥ wyszło bardzo eleganckie mani :)

    OdpowiedzUsuń