sobota, 24 czerwca 2017

WAKACYJNIE Z EDBEAUTY-PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI

WITAJCIE!!!

Jak dawnooooo mnie tu nie było:((((Ale nie będę się tłumaczyć,bo po prostu musiałam trochę odpocząć od blogowania, ale dziś wracam z bardzo wakacyjnym zdobieniem. Pomogły mi w tym naklejki wodne, które otrzymałam od Edytki z EDBEAUTY- PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI. 


To naklejki typu wodnego, których aplikacja jest niezmiernie prosta. Wystarczy wyciąć interesujący nas fragment i włożyć na kilkanaście sekund do wody i przykleić na wybraną część paznokcia. Jak widzicie na arkuszu, który jest naprawdę duży znajdują się wzorki typowo morskie, czyli muszelki, rozgwiazdy i koniki morskie. Dlatego uznałam, że będą świetnym dodatkiem do wakacyjnego zdobienia na początek lata:))



Do wykonania zdobienia użyłam trzech lakierów firmy MISS SPORTY. Rzadko udaje mi się w jednym mani użyć lakierów tej samej firmy ale wykonywałam je na konkurs u właśnie tej firmy i mam nadzieję, że może uda mi się coś wygrać:)))  Zobaczymy:)))


Tymczasem życzę Wam na razie samych gorących dni. Przede mną praca jeszcze do połowy lipca a później miesiąc wolnego, który jest mi bardzo potrzebny. 
Pozdrawiam Wam i do następnego posta:))))

16 komentarzy:

  1. Iście wakacyjne :) Super :D Powodzenia w konkursie i oczywiście wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, wakacyjny mani :) Naklejki prezentują się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, letnie mani. Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobienie, bardzo letnie :) Trzymam kciuki za konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor ma ten Miss Sporty 160 ;-) Podoba mi się jak dobrałaś kolory do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pazurki. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, wesołe zdobienie. Lakier na serdecznym jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, jak wakacyjnie! Ja w końcu znalazłam trochę czasu na czytanie Waszych blogów! Pazurki piękne ♥

    OdpowiedzUsuń