wtorek, 9 maja 2017

MIŁOSNE NAKLEJKI OD EDBEAUTY- PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI

Witajcie!!!

Dziś zaległe zdobienie, do którego użyłam naklejek wodnych otrzymanych od EDBEAUTY-PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI. Naklejki te mają motyw miłosny i są świetnym pomysłem np na walentynki, ale nie tylko. Kartonik zawiera kilka różnych wzorków, które znajdziecie również na jednej z płytek BORN PRETTY STORE:)))


Naklejki te są bardzo cienkie, dlatego trzeba uważać przy ich nakładaniu, aby ich nie uszkodzić. ale dopasowują się świetnie do paznokci. Ponadto do zdobienia użyłam lakierów firmy EVELINE. Na dwóch palcach widzicie gradient trzema kolorkami. Lubię lakiery tej firmy, bo łatwo się je rozprowadza i długo utrzymują się na paznokciach.







Dziękuję Edytce z EDBEAUTY za możliwość testowania produktów:))

14 komentarzy:

  1. Mam płytkę z tymi samymi wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi się wydawało, że widziałam gdzieś te wzory a to właśnie na płytce od BPS :) Bardzo fajnie wyszedł Ci gradient i ogólnie śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesoło i optymistycznie :) Wbrew obecnej pogodzie bardzo wiosenne mani - super :) Bardzo ładny gradient i świetne zestawienie kolorków 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie miałam napisać, że BPS ma identyczne wzory na płytce :D Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki to super sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ;) może i walentynkowe, ale kto powiedział, że paznokcie w tej tematyce mamy nosić tylko na walentynki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny manikiur, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę naklejki od stempli (lepiej mi wychodzą :p), więc to zamiennik idealny dla mnie.
    Śliczne zdobienie. Uwielbiam takie energetyczne kolory! Idealnie paznokcie na lato. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne :) Mam płytkę do stempli z tymi wzorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. titanium white dominus-games.com | Product -Tianium Art - Titanium Games
    Tianium Art. price of titanium Titanium Gaming is one titanium plate of titanium vs ceramic flat iron the most respected and widely traded games in the world. titanium dog teeth implants Visit titanium drill bit set our website to find out more.

    OdpowiedzUsuń