niedziela, 31 stycznia 2016

SOPHIN NR 300 I NAKLEJKI WODNE OD BPS

WITAJCIE

Ostatnio mogłyście obejrzeć na facebooku zdjęcie pięknych lakierów firmy SOPHIN, które otrzymałam w kolejnej paczuszce od Rusłany:) Ja nie wiem co jest w tych lakierach, że jeden jest piękniejszy od drugiego. Dziewczyny, które mają tę przyjemność podobnie jak ja testować owe lakiery na ogół stwierdzają, że są wspaniałe:) Bo....tak naprawdę jest, fakt, że dostałam te lakiery do testowania naprawdę nie ma wpływu na moją opinię, bo same wiecie, że jak coś mi się nie podoba to o tym piszę, nie ściemniam bo chcę być wiarygodna. Lakier, o którym dziś Wam opowiem to 

SOPHIN NR 300

To lakier o fakturze piaskowej z małymi, świecącymi drobinkami brokatu. Ma w sobie to coś, co powoduje, że od razu się w nim zakochałam. Wszystko jest w nim idealne. Krycie- już po pierwszej warstwie. Faktura- w dotyku jest niesamowity, delikatnie chropowaty. Nie rozlewa się na skórki, a trwałość idealna. Czas wysychania, dosłownie kilka minut.
 Co tu dużo mówić,nie znalazłam w ogóle minusów:)))
Pokażę Wam zdjęcia samego lakieru,a później zdobienia.  Tylko od razu dodam, że w zależności od naświetlenia lakier ten ma różne odcienie, od zielonego po taki delikatny turkusowy. I te kolory, które zobaczycie na poszczególnych zdjęciach to nie efekt obróbki ale światła.




A teraz zdjęcia ze zdobieniem, do którego użyłam naklejek wodnych otrzymanych w ramach współpracy z firmą BORN PRETTY STORE Naklejki te dostałam w komplecie, kartoników sztuk 10. De facto paczka przyszła po ponad trzech miesiącach. Więc skumulowały mi się dwie paczki od BPS:)Także będę Wam co trochę pokazywać produkty tej firmy. A naklejki wyglądają tak;

Możecie je dostać teraz dokładnie TUTAJ, a kosztują obecnie 5$. Znajdziecie w komplecie mnóstwo wzorków, od czarno białych po kolorowe kwiatowe. Kwestia wyobraźni jak je użyć:)

A samo zdobienie wygląda tak;







Dziękuję firmie SOPHIN za możliwość testowania wspaniałych lakierów

Natomiast robiąc zakupy na BORN PRETTY STORE pamiętajcie o moim kodze rabatowym:)





27 komentarzy:

  1. sliczne zdobienie, lakier sophin mnie calkowicie zachwycil- super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też Edytko, to miłość od pierwszego pomalowania:)

      Usuń
  2. Ładny ten piasek i fajne zdobienie z nim zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny lakier *_* a z tymi naklejkami to duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię lakierów piaskowych z takim wyraźnym brokatem, ale jeśli chodzi o kolor, to podoba mi się i to bardzo :) a co do naklejek to mam na nie ochotę już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, chyba mam podobny z serii Ados texture effect. Piękne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten piasek - przypomina mi OPI wykończeniem. Bardzo ładne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się że mam identyczny lakier z lovely :D uwielbiam takie kolory z piaskowym wykończeniem! Mani super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. On wygląda tak super że nie potrzebuje towarzystwa, rzadko tak uważam ale teraz tak :D Sam wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier bardzo przyjemny, naklejki już dodałam do ulubionych i zamówię przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki bardzo polecam, nie ma problemu z ich aplikacją a są niezwykłe

      Usuń
  10. Solo piękny, a po dodaniu naklejek jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, nie można się zdecydować czy nosić solo czy z dodatkami:)

      Usuń
  11. Piękne wszystko! I lakier i naklejki i wykonanie Marzenko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny lakier *.* zresztą zdobienie też, ale to chyba oczywiste :D

    OdpowiedzUsuń
  13. boskie pazurki i zdobienia. brawo dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki ładny kolorek, super wygląda w tym zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń