wtorek, 3 listopada 2015

NOWA WSPÓŁPRACA- SKLEP BEAUTY STYLE.PL

HEJ,HEJ!!!

Przybywam do Was z informacją, która przyprawiła mnie o uśmiech na twarzy. Udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem internetowym BEAUTY STYLE.PL.
Pewnie część z Was zna już ten sklep, ale ja trafiłam na niego niedawno. To sklep, który w swoim asortymencie ma kosmetyki firmy GOLDEN ROSE, którą każda lakieromaniaczka zna i pewnie lubi. Sklep ma bogatą ofertę kosmetyków do makijażu oczu, twarzy, ust a także rzeczy do paznokci. Ceny są bardzo przystępne, a wysyłka ekspresowa:))
                                    

Chcecie zobaczyć co otrzymałam w paczce współpracowej? Proszę bardzo:)


Bardzo mnie zaskoczyła ilość rzeczy, które znalazłam. Liczyłam na jeden, góra dwa lakiery do paznokci (bo kosmetyk miał być wybrany zgodnie z tematyką bloga:)) a tu TAKIE ZASKOCZENIE:)) Jestem mega zadowolona. Kontakt z firmą jest rewelacyjny. Dostałam informację 28.10, że wyślą do mnie paczkę, a już 02.11 przesyłka była u mnie.A oto w przybliżeniu jej zawartość;

Małe cudeńka, uwielbiam tą serię goldenków:)




Bardzo się cieszę z tej kredki do ust bo ostatnio polubiłam matowe wykończenie pomadek, a ten odcień jest przepiękny. Próbka perfum, które dostałam również przypadła mi do gustu:)


No i próbki podkładów i bazy :) Jestem ich ciekawa, bo nie miałam do tej pory podkładów z GOLDEN ROSE:)


I jak podoba się Wam??Bo mnie bardzo, no a nie byłabym sobą, gdybym któregoś z tych cudnych lakierów nie wykorzystała od razu, dlatego pokażę Wam od razu moje pierwsze zdobienie,
W swoim zbiorze lakierowym mam już trochę lakierów tej firmy i jeszcze się na nich nie zawiodłam. Zarówno trwałość i kolorystyka są jak najbardziej na plus.

Do zdobienia użyłam zielonego GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 36 oraz GOLDEN ROSE WOW! NR 88, ciemny szary odcień:) Oba lakiery mają dobre krycie. Użyłam dwóch warstw, które w zupełności wystarczyły. 





 Zarówno jeden jak i drugi kolor przypadł mi bardzo do gustu, ale musiałam, po prostu emusiałam dodać coś jeszcze:) I tak pojawiły się stemple z płytki, którą zakupiłam u BLUEBERRYSTORE. A ten brokat na kciuku to też GOLDENEK z serii WOW:)




Mam nadzieję, że dotrwałyście do końca, bo duuużo tego było. A ja jeszcze raz dziękuję firmie BEAUTY STYLE za te wspaniałości i możliwość testowania produktów:)







34 komentarze:

  1. Śliczne mani, gratuluję współpracy :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratuluję! Podoba mi się wyjątkowo solo, takie idealne te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! bardzo lubie lakiery Golden Rose i chetnie poogladam Twoje recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy i zazdroszczę, bo GR uwielbiam. Fajnie połączyłaś kolorki w zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ta zieleń cudna taka groszkowa, boska

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne lakiery, gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mi się wydaje, że miałam tę zieleń... bardzo mi się podoba zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta zieleń od razu przypadła mi do gustu

      Usuń
  8. Piękne kolory,uwielbiam lakiery Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje współpracy! Fajne lakiery - w GR jest w czym wybierać!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje współpracy ;) i masz racje,te maluszki z GR są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten ciemny szary jest obłędny <3 ja też nie znałam tego sklepu! W moim mieście stoisk GR jest bardzo dużo i nie muszę szukać ich produktów online, może dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie właśnie jest mało tych stoisk dlatego fajnie, że jest taki sklep internetowy

      Usuń
  12. Gratuluję współpracy, przysłali Ci bardzo fajną paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, muszę przyznać że zawartość bardzo przypadła mi do gustu

      Usuń
  13. Wszyscy gratulują a ja po prostu zazdroszczę ;-P Jak Ty to robisz, że masz tyle ofert współpracy? ;-) Cudeńka Ci przesłali, GR ma bardzo fajne produkty, jednak podkładów od nich jeszcze chyba nie widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HIHI, no powiem Ci że sama nie wiem jak to wychodzi. Po prostu czasem coś gdzieś napiszę i jest odzew:)

      Usuń
  14. Gratuluję :) śliczne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) te maluchy sa bardzo fajnym pomysłem, mała pojemnosc i jest szansa ze lakier zostanie zuzyty do konca a wyschnie w połowie buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. ile wspaniałości! fajne kolory ci się trafiły, zwłaszcza limonka przykuła mój wzrok ;) gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy, lakiery są świetne :D

    OdpowiedzUsuń