piątek, 27 listopada 2015

DRUGA PACZKA WSPÓŁPRACOWA OD DROGERIA.PL I ZILA

WITAJCIE!!

Obiecałam na fb, że pochwalę się Wam zawartością drugiej już paczuszki wspólpracowej od DROGERIA. PL 
i oto ona:)))))


Uwielbiam dostawać takie prezenty, zwłaszcza że DROGERIA.PL. dba o każdy szczegół paczki. Każdy drobiazg jest zapakowany osobny, w piękny papier. Wszystko jest dopracowane z pełną starannością. Niektórzy nie przykładają wagi do opakowań, ale ja tak, Dlatego tym bardziej czuję się doceniona przez firmę, od której otrzymuję prezenty w tak pięknej oprawie:)
Parę słów chciałabym Wam powiedzieć o samej DROGERII. Jest to sklep internetowy, gdzie można znaleźć mnóstwo kosmetyków, akcesoria i środki do czyszczenia domu.  Bez wychodzenia z domu można kupić wiele interesujących rzeczy, to jeszcze można również poczytać ciekawe informacje o poradach kosmetycznych, które znajdziecie w zakładce INSPIRACJE
No i nie omieszkam wspomnieć o pięknych lakierach marki ZILA, które możecie dostać w tym sklepie w dziale LAKIERY DO PAZNOKCI 

A teraz co dostałam:

W środku paczuszki znalazłam plastikową bomkę na choinkę:))) oraz mydełko


A także pomadkę ochronną, długopis i ozdobne kwiatuszki na paznokcie:)


No i w końcu cudowne lakiery do paznokci


ZILA NR 121

ZILA NR 116


ZILA NR 135






 No to teraz czas zabierać się za recenzję:)))).
Jeszcze raz dziękuję firmie DROGERIA.PL za możliwość testowania produktów.





14 komentarzy:

  1. Piękne kolorki lakierów otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych lakierów ☺napisz koniecznie jak z trwałością i pokazuj na pazurkach ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, lakiery bomba! Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zwracam uwagę na szczegóły, miło, że firma stara się :) Lakiery piękne, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory lakierów są przepiękne :) Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolorki, muszę się wreszcie skusić na jakieś lakiery Zila :D

    OdpowiedzUsuń