poniedziałek, 1 czerwca 2015

NIEBIESKO - ZIELONE CZYLI WIOSNA TRWA:)

Kiedyś widziałam połączenie właśnie takich dwóch kolorów: jaskrawego zielonego i niebieskiego. Zapadło mi to w pamięć i dlatego postanowiłam zrealizować swoją wizję. Pierwszy etap malowania wyglądał następująco:

Wykorzystałam następujące lakiery: neonowy zielony AB Lines nr 61, niebieski Wibo Summer nr 10, niebieski z brokatem UP Girls nr 125 i ciemny niebieski Bell Glam Wear nr 411. Wszystkie lakiery dobrze się rozprowadzają i schną szybko. Do tego dołożyłam kwiatki malowane za pomocą sondy i lakieru oraz brokatu "wydobytego" z buteleczki z lakierem brokatowym:)
A efekt możecie pooglądać poniżej:




I jeszcze lakiery: 

Zapraszam jeszcze raz do posta "Wygrana w konkursie". Wkleiłam tam trzy zdjęcia ze zdobieniem po ośmiu dniach od pomalowania lakierami Sally Hansen Miracle Gel:). Same zobaczcie jak to wygląda:) 





7 komentarzy: