poniedziałek, 15 czerwca 2015

LAKIER HOLOGRAMOWY- OPALIZUJĄCY NA SREBRNO NR 1 plus TOP COAT ALLEPAZNOKCIE

Witam!!

Dziś będzie dużo zdjęć, bo lakier, który chce Wam pokazać jest tak piękny, że trzeba mu poświęcić więcej niż jedną fotkę:))
A mowa o LAKIERZE HOLOGRAMOWYM OPALIZUJĄCYM NA SREBRNO, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą ALLEPAZNOKCIE



 " Efekt holograficzny jest to gra kolorów. Kolory wzajemnie się przenikają tworząc efekt spektakularny i trójwymiarowy. W zależności od padania światła tęczowy połysk mieni się na różne kolory. Najlepszy efekt jest po pociągnięciu dwóch warstw tego lakieru. Szybko adaptuje się na paznokciu i dzięki temu wyschnięcie lakieru jest błyskawiczne"


Obecnie lakier kosztuje 14, 90 zł. i możecie go zakupić TUTAJ. Nie zawiedziecie się, bo efekt naprawdę powala:) Co do samego lakieru, jedna warstwa wysycha bardzo szybko, w ciągu kilku minut. Jedak aby uzyskać ten wspaniały holo efekt, potrzeba nam dwóch warstw lakieru. Chciałam aby lakier szybko wysechł, więc skusiłam się na wypróbowanie również drugiego produktu, który dostałam od wspomnianej firmy, a mianowicie  QUICK  DRY SHINE TOP COAT UTRWALACZ Z WYSUSZACZEM

No i tu się zawiodłam.....Z zegarkiem w ręku trzeba było 20 minut aby top był suchy, ale i tak po tym czasie trochę bałam się cokolwiek robić, bo jak docisnęłam mocniej paznokieć na paznokciu, to się trochę odbił kształt.:((( Nie spełnił się w roli przyspieszacza wysychania lakieru. Owszem stworzył ładną, blyszczącą warstwę, no ale to wszystko, a przecież chyba miał spełniać podwójne zadanie. Moja opinia??? Jako nabłyszczacz -TAK,  jeśli ma służyć nam do szybszego wysychania lakieru-  ZDECYDOWANIE NIE. Kosztuje co prawda tylko 9 zł, no ale te pięniądze można inaczej spożytkować

No ale wracając do HOLO, to mój pierwszy tego typu lakier, ale na pewno nie ostatni, bo efekt w promieniach słonecznych jest rewelacyjny, ja pobawiłam się z nim jeszcze troszkę i położyłam na nim wzorek odbity z blaszki BPS- L 005. Całość jak dla mnie również dała ciekawe połączenie. Popatrzcie zresztą sami:










Dziękuję firmie ALLEPAZNOKCIE za możliwość wypróbowania powyższych produktów


17 komentarzy:

  1. Piekny ten lakier!!!!! bardzo podoba mis ię efekt holo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko <333 wspaniały holoś :D szkoda, że top kijowy ;/ Pięknie wygląda pod stemplem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No topem bardzo się zawiodłam,ale cóż dobrze ze holo jest za to powalający:-)

      Usuń
  3. Lubię holosie, więc ten też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne tęcze! Ze stemplami też fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się nim zachwycałam gołym, a jak zobaczyłam z tym wzorem to popadłam! GENIALNE! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba im przyznać, że ich holo na swoją cenę są naprawdę świetne. Jeśli masz wśród kolorowych lakierów jakiś nudny albo zbyt powtórzony, spróbuj nakapać do niego kilka kropelek tego holosia i wymieszać ;) Dobrze sobie radzi. Wymieszany z przezroczystym da top z lekkim holo. Ogólnie wszechstronny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł nie wpadłabym na to,dzięki musze spróbować

      Usuń
  7. ale swietny efekt, ze stemplem i bez achhhhh :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny holoś, ślicznie się prezentuje w obu odsłonach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaaajjć mam go jest boski! i idealnie nadaje się na holo top ;) wtedy mozesz miec holosie kazdego koloru, próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń