niedziela, 8 lutego 2015

Nowe zakupy:))

Kochani!!!
Musiałyśmy dokonać z siostrą zmian w naszym blogu, a mianowicie zmienił się adres bloga. Ze względu na wygodę, jaką daje google i możliwości co do prowadzenia bloga musiałyśmy przerzucić zawartość całego starego bloga właśnie tutaj. Niestety nie udało się przenieść komentarzy, które zostały tam umieszczone, więc zapraszam Was serdecznie do umieszczania swoich przemyśleń na nowym blogu do postów, które się Wam spodobają:) A także do zostania naszym stałym obserwatorem:)
A teraz moje nowe zdobienie. Ostatnio w drogerii Natura pojawiły się nowe lakiery kolorowe, a także top coaty. Nie omieszkałam udać się na nowe zakupy:) Wiecie jak to jest, prawdziwym lakieromaniaczkom nigdy nie jest za dużo lakierów w domu:)))
Kupiłam cudowny lakier nawierzchniowy, który ma w sobie piękne kwiatuszki i brokat z firmy MY SECRET oraz z tej samej firmy lakier o nazwie blue, który daje matową powłokę (i szczerze mówiąc jest świetny). A zapomniałabym, na jednym palcu zrobiłam sobie stempelek i pomalowałam wybrane jego fragmenty. A oto co zmalowałam...






Oczywiście całość pokryłam szybkoschnącym lakierem nawierzchniowym Sally Hansen Insta Dry:)

2 komentarze:

  1. Ten top coat wygląda świetnie, taki powiew świeżości i wiosny! Chyba sama się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak,polecam Ci bardzo bo w realu jeszcze ładniej wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń