niedziela, 1 lutego 2015

Nowe lakierowe zdobycze

Witajcie!dziś chciałabym się pochwalić Wam swoją nagroda jaką zdobyłam w  rozdaniu u http://pazurkiumyszy.blogspot.com Dostałam w paczce kilkanaście lakierów do zdobień w tym jedną odżywkę Sally Hansen:-) wierzcie mi,że dostałam oczopląsu jak zobaczyłam te wszystkie lakiery.Nie dało rady użyć wszystkich w jednym zdobieniu ale kilka wykorzystałam od razu:-)Ponieważ za oknem zima uraczyla nas białym puchem,a ja tak tęsknię juz za wiosną postanowiłam,że będzie u mnie kolorowo.I tak powstała gradientowa tęcza
image
image
image

A to cześć wygranych lakierów,które użyłam :


A to lakiery z mojej kolekcji,które również znalazły się na dzisiejszych pazurkach
image


I jeszcze płytka do stempli, wykorzystana do zdobień
image

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz