środa, 20 września 2017

AUTUMN IS HERE

DZIEŃ DOBRY!!!

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię jesień tylko w typowym pięknym wydaniu czyli liście różnego koloru, piękne słońce na niebie, grzybki w lesie....Nie lubię za to marznąc i jak pada na mnie deszcz. No i do tego te dziwne temperatury, jeszcze za gorąco na zimową kurtkę a czasem za zimno na przejsciową:)). He he, to sobie ponarzekałam:)) Dobra to przechodzimy do zdobienia. Dziś typowo jesienne kolorki i liście naklejki:))

Do zdobienia wykorzystałam po pierwsze naklejki wodne, które kiedyś dostałam od Edytki z EDBEAUTY- PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI.  Naklejki są w postaci małych listków i gałązek. Nie ma problemu z ich odklejaniem ani umiejscowieniem na paznokciach. Wystarczy kilkanaście sekund zamoczyć wybraną naklejkę w wodzie i już możemy po chwili cieszyć się piękną ozdobą na paznokciach. Nie wiem czy akurat teraz znajdziecie identyczne naklejki, ale polecam odwiedzić sklep EDBEAUTY.PL, gdzie na pewno znajdziecie coś interesującego na tą jak i inne pory roku.



Skoro jesień to i kolory jesienne musiały się dziś znaleźć. Podstawą były dwa kolorki od MAGA COSMETICS i jeden pachnący brązowy REVLON

Lakiery MAGA znów okazały się niezawodne. Pisałam Wam jakiś czas temu o ich pozytywach, więc tutaj tylko dodam, te również spełniły moje oczekiwania jako lakieromaniaczki, czas wysychania i krycie to najważniejsze cechy, za które daję im najwyższą szkolną notę czyli 6. Revlon natomiast ma jedną wadę , trochę za cienki pędzelek jak dla mnie. Ja mam dosyć dużą płytkę paznokcia i ciężko mi za jednym pociągniecie ładnie pomalować caly paznokieć. Poza tym jest ok. Ma w sobie piękne drobinki, które się ślicznie mienią w słońcu no i ..pachnie:))bo to zapachowy lakier. Na dwa paznokcie położyłam również top coat CATRICE, który ma w sobie delikatne białe i beżowe maleńkie ozdoby. Bardzo lubię ten top, bo daje ciekawy efekt.








Dajcie znać, czy lubicie takie jesienne stylizacje:)) Miłego dnia

18 komentarzy:

  1. Też nie lubię takiej zmiennej pogody. :) Śliczne mani, podoba mi się ten akcentowany mały palec. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 100% - brakuje takiej typowej kolorowej, słonecznej jesieni. To co jest za oknem bardziej pasuje mi na listopad a nie na początek września. Zdobienie prześliczne! Super listki i Revlon ma piękny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie świetne, w stylu złotej jesieni. I niech taka przyjdzie jak najszybciej, a nie ta plucha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście jesiennie się zrobiło - także na Twoich pazurkach <3 Piękne naklejki, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne mani :) u mnie też na pazurkach jesienne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, też nie lubię deszczowej i zimnej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie :) U mnie właśnie zaczyna się taka złota jesień - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię jesieni, a zimy to nie cierpię! Haha :) Pazurki bardzo ładne, gratulacje, że udało się pokonać onycholizę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie od kilku dni jest deszczowo i tak zimno, że chętnie bym kurtkę zimową już ubrała ;) Mam nadzieję , że pogoda się poprawi i zobaczę takie piękne kolorowe liście jak u Ciebie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing! Thanks for sharing! 🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię jesieni...ciężko wstać rano z łóżka, depresyjna pogoda za oknem i ogólny nastrój "niechcemisię" :P Paznokcie piękne - złota polska jesień na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne listki, piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że sama malowałaś te listki :D Fajne zdobienie, chociaż za jesienią nie przepadam - wolę jak jest 27*C ;)

    OdpowiedzUsuń