poniedziałek, 13 lutego 2017

WALENTYNKI 2017 Z EDBEAUTY- PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI

DZIEŃ DOBRY!!!

Dziś chciałabym Wam przedstawić moją walentynkową propozycję zdobienia. Ostatnio otrzymałam od Edytki z EDBEAUTY-PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI, piękne naklejki walentynkowe i nie tylko. Całość paczuszki wyglądała tak:

A skoro już jutro walentynki to chciałam szybko wykorzystać te piękne naklejki, które możecie kupić w sklepie EDBEAUTY.PL Najbardziej spodobały mi się kotki z serduszkami, dlatego one stały się motywem mojego zdobienia.

Jak widzicie motyw kotów jest słodki, zwłaszcza odciski małych łapek:)) Możecie je kupić dokładnie TUTAJ a kosztują 2,49 zł maja symbol BLE 2203
Użyłam również cyrkonii w kształcie łezki, które również kiedyś otrzymałam w ramach w współpracy z edbeauty , znajdziecie je TUTAJ i kosztują 7,90zł


Lakiery, które wykorzystałam to szary SOPHIN i czerwony SENSIQUE. 







Dziękuję jeszcze raz EDBEAUTY PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI za możliwość testowania produktów

13 komentarzy: