piątek, 19 sierpnia 2016

Powrót po długiej przerwie:)

Witam,

Dobrze, że moja siostra jest bardzo aktywna na blogu bo inaczej mało by się działo:). Tak bardzo pochłonęła mnie praca i problemy z nią związane, że nie miałam czasu na wstawianie postów. Paznokcie owszem malowałam, zdjęcia robiłam a na resztę nie wystarczyło już energii....
Dlatego pokażę wybrane zdobienia z tych kilku miesięcy:)











To według mnie najciekawsze zdobienia:). I jeszcze na koniec chciałam Wam pokazać miejsca jakie odwiedziłam w czasie urlopu. Pierwsze z nich to nasze Morze Bałtyckie.....



I jeszcze jedno miejsce godne polecenia - ogrody w Dobrzycy (niedaleko Mielna)....


Bajeczne miejsce - dla tych, którzy lubią bliskie spotkania z naturą:) . Duża ilość różnych gatunków roślin, bardzo kolorowych a między nimi miejsca do odpoczynku - ławeczki, hamaki, fotele itp. Polecam i pozdrawiam:)









8 komentarzy:

  1. Dobrze, że wróciłaś :) Piękne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tez dlugo nie bylo i tez przez prace i brak energii- super,ze jestes a zdobienia piekne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pazury i piękne miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobienia :) Urlop od bloga też się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, 4 i te ostatnie paznokcie - moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdobienia :) Doskonale rozumiem Twój problem, bo też mi brakuje czasu na bloga :(

    OdpowiedzUsuń