środa, 6 lipca 2016

SZALENSTWO NAKLEJKOWE OD IMPERIUM PIĘKNOŚCI PL

Witajcie!!
Dziś post z serii chwalipieckich,bo trudno zeby nie pokazac Wam tych wszystkich cudowności, którymi obdarzyła mnie firma, z którą współpracuje.Mowa o królestwie naklejek wodnych. Dostałam je do testowania od firmy Imperium Piękności Pl,na allegro znajdziecie ich jako uzytkowanika imperium _nails,natomiast w bocznej części bloga znajdziecie linka z odnośnikiem do ich aukcji. Firma caly czas poszukuje najlepszego papieru do produkcji naklejek,dlatego zostalam poproszona o przetestowanie dla Was naklejek na nowym papierze.Dodatkowo otrzymalam mnóstwo pieknych folii transferowych.Ich użycie będzie dla mnie wyzwaniem,bo kiedys już bawiłam sie foliami ale mi nie wychodziło.Mam nadzieję, że tym razem wszystko pójdzie dobrze.Dziękuję firmie Imperium PIĘKNOŚCI PL za te  wspaniałe prezenty






 



17 komentarzy:

  1. Cud, miód i orzeszki :) Kiedy Ty to zużyjesz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne naklejki! Teraz czekam na Twoje zdobienia z ich użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe naklejkowe szaleństwo

    OdpowiedzUsuń
  4. naklejki w ludowe wzory zauroczyły mnie niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te na pierwszym zdjęciu ;) czekam aż je pokażesz na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raj dla oczu! Tyle cudowności dawno na raz nie widziałam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow :) przyjemnego testowania :D

    OdpowiedzUsuń