sobota, 13 lutego 2016

WALENTYNKI 2016

CZEŚĆ!!!

Dzień przed walentynkami zapraszam Was na zdobienie w tymże klimacie. Co prawda nosiłam je nieco wcześniej ale dziś przyszedł czas na pokazanie go:))Do zdobienia użyłam pięknych naklejek wodnych, które otrzymałam od firmy IMPERIUM PIĘKNOŚCI.PL

Powiem Wam, że te naklejki przypadły mi bardzo do gustu. Podoba mi sie to, że na jednym kartoniku znajdziemy dwa wzory. I nie są wcale takie słodkie i cukierkowe jak typowe miłosne naklejki:)Łatwo się je nakłada, bo wystarczy zaledwie kilkanaście minut w wodzie aby się odkleiły od białego kartonika i przykleić je na paznokciu. 
A całość zdobienia prezentuje się tak:

Do zdobienia użyłam po pierwsze lakieru firmy QUIZ, To ten czerwony, który jest lakierem żelowym. Lakier jest dosyć gęsty. Ma gruby pędzelek, co ułatwia szybsze malowanie. Tylko trzeba uważać, żeby nie zalać skórek. Jedna warstwa już wystarczy aby uzyskać ładny kolor, ale ja położyłam dwie aby lepiej wyglądał lakier. Czas wysychania to ok. 25 minut, więc wcale nie tak krótko. Producent nie dorzuca do zestawu żadnego topu żelowego, co jest w innych przypadkach żelowych lakierów, innych firm. Na paznokciu ślicznie wygląda tworząc taką jakby taflę szkła. Niestety u mnie wytrzymał trzy dni, tzn po trzech dniach miałam na trzech paznokciach odpryski na końcówkach. Myślę więc, że jak na żelowy lakier to trochę słabo. 
Uważam jednak, że lakier jest wart spróbowania, bo może przypaść niektórym do gustu. Kupicie go np. TUTAJ a kosztuje 5,29 zł. Mój ma piękny czerwony odcień
Oprócz lakieru w paczuszce dostałam błyszczyk i tusz do rzęs Błyszczyk ma piekny zapach słodkich babeczek, a tusz nawet nieżle wygląda na rzęsach. Jednak ze względu na to, iż nie zajmuję się na blogu opisywaniem innych kosmetyków niż te do paznokci, to pokażę Wam je tylko na zdjęciu:)

A teraz już reszta zdjęć:)



Acha, jeszcze jedno ten piękny brokatowy lakier to ZILA TITA NR 117,który otrzymałam w paczuszce niespodziance od DROGERIA.PL Kupicie go dokładnieTUTAJ a kosztuje 14,99 zł. Jest to biżuteryjny top do paznokci z serii SPARK. Lakier ma piękne brokatowe drobinki, które niesamowicie błyszczą na paznokciu. Tutaj na zdjęciu widzicie jego dwie warstwy.




Dziękuję IMPERIUM PIĘKNOŚCI.PL oraz QUIZ COSMETICS za możliwość przetestowania produktów:)


9 komentarzy:

  1. Brokatowy lakier jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło ... kuszą mnie te naklejki, powiedz czy folia z której są zrobione jest z gatunku cienkich czy raczej nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az tak bardzo cienka nie jest,np.cieńsza jest przy naklejkach z edbeauty,no ale to kwestia przyzwyczajenia.😄Przy tych troszke trzeba sie bardziej przyłożyć do nakładania, ale jak już sie załapie pierwsze to nastepne zdecydowanie latwiej sie naklada

      Usuń
  3. Ciekawe naklejki, a ZILA pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zawsze problem z całopaznokciowymi naklejkami. Zwijają mi się, marszczą i nie wygląda to za fajnie. U ciebie wygląda to idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo walentynkowe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm super <3 romantyczne i eleganckie zarazem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te naklejki i świetnie się prezentują w tym zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń