wtorek, 13 października 2015

ZŁOTE LIŚCIE OD EDBEAUTY- PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI

HEJ!!!

Piękne naklejki od EDBEAUTY- PROFESJONALNE OZDOBY DO PAZNOKCI zainspirowały mnie do zrobienia takiego oto mani:

Naklejki otrzymałam w ostatniej paczce współpracowej od EDBEAUTY. Są to naklejki wodne i wyglądają tak:

Możecie je kupić obecnie 2,49 zł i dostaniecie je dokładnie TUTAJ. Pisałam Wam o aplikacji tych naklejek, więc nie będę tego powtarzać. Dodam tylko, że również i tym razem się nie zawiodłam. Naklejki bardzo dobrze nakładały się na paznokcie i nie było z nimi żadnego problemu. Do zdobienia użyłam trzech kolorów lakierów. Po ostatnich pawich piórach i szalonym gradiencie, przyszła pora na coś bardziej stonowanego. Miętowy Lovely, delikatny sensique , biały my secret oraz top od catrice (który wygrałam w rozdaniu u MARY:)))  to moje zdobienie.












20 komentarzy:

  1. Twoje zdobienia zawsze mnie zachwycają. I tak jest tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te listki są prześliczne! :) najbardziej podoba mi się ten z palca wskazującego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie obie nas na złote listki wzięło ;) Moje liście są troszkę inne , ale te również pięknie wyglądają na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne te naklejki, cudowny odcień złotego! Ech, koniecznie muszę sobie złoty lakier do stempli sprawić i zrobić podobne paznokcie, jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te listki ;) Bardzo ładny manicure .

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne! <3 Ślicznie zestawiłaś kolory, wszystko razem prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie. Naklejki wyglądają ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne ;)! podoba mi się ten miętowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie to wszystko skomponowałaś, bardzo podobają mi się te naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te naklejki, a mani jak zawsze piękne :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są, bardzo efektowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie to wszystko razem wygląda :D

    OdpowiedzUsuń