środa, 13 maja 2015

Pierwsze zdobienie z EDbeauty- Profesjonalne ozdoby do paznokci

Dzień Dobry!!!
Nie mogłam się już doczekać, kiedy pokażę Wam moje pierwsze zdobienie przy użyciu cudownych rzeczy, które otrzymałam od EDbeauty- Profesjonalne ozdoby do paznokci. Postanowiłam, że na pierwszy ogień pójdą naklejki wodne- pawie pióra oraz ćwieki, które pięknie mienią się w słońcu:)) Jako baza posłużył mi gradient, który zrobiłam przy użyciu lakierów MY SECRET NR 453, 470, otrzymanych w ramach nagrody na wiosenny manicure, oraz MY SECRET 160 (kupiony w ramach promocji w rossmannie). Lakiery mają fantastyczne kolory, super się nakładają i rewelacyjnie wyglądają na pazurkach. Na gradient nałożyłam naklejki -pawie piórka od EDbeauty, których aplikacja jest niezwykle prosta- wystarczy wyciąć interesującą nas naklejkę, zdjąć folię ochronną, włożyć naklejkę na chwilkę do wody i wyjąć za pomocą pęsetki lub patyczka. I to wszystko:)) A naklejki wyglądają tak:
Uznałam, że same naklejki mi nie wystarczą, bo patrząc na tyle cudowności, które dostałam nie sposób było się oprzeć, aby wykorzystać coś jeszcze. Użyłam więc jeszcze ćwieki, które mienią się różnymi odblaskami, zwłaszcza w słońcu. Przykleiłam je kładąc na gradient kropelkę bezbarwnego lakieru i na to wszystko nałożyłam top. Ćwieki znajdują się na poniższym zdjęciu, ukryte między kamyczkami:)
A teraz zapraszam Was do zobaczenia reszty zdjęć:)




Jeśli spodobały się Wam użyte ozdoby to zapraszam tu

21 komentarzy:

  1. Pięknie - gradient w ślicznych kolorach, a piórka do niego pasują jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę się, ale ach ten Twój gradient <3 cudownie te piórka na nim wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze raz powiem, dziękuję Agatko za miłe słowa :-)

      Usuń
  3. O jakie pozytywne <3 śliczny gradient i cudne te piórka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak mi się juz marzy lata dlatego takie kolorki,dzięki

      Usuń
  4. Mam te same naklejki, więc na pewno wykorzystam. Ślicznie się prezentują <3 tylko ja się jakoś cykam naklejania... Że mi nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana nie ma się co bać tylko przyklejac,a gdybyś coś nie wiedziała to pisz podpowiem Ci co i jak :-)

      Usuń
  5. Kocham naklejki wodne, nie ma nic prostszego a dają piękne efekty ;) Twoje zdobienie b.fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham naklejki wodne, nie ma nic prostszego a dają piękne efekty ;) Twoje zdobienie b.fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, ja też lubię naklejki, a ich prostotę i piękno jednoczesnie

      Usuń
  7. gradient rewelacyjny, wprost 'ksiazkowy' - a te naklejki sa przesliczne i bardzo pasuja do calosci (oczu nie moge oderwac, serio)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko bardzo Ci.dziękuję, jak zawsze.mogę liczyć na mile słowa od Ciebie :-*

      Usuń
  8. Śliczny gradient, a naklejki idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz na instagramie się nimi zachwycalam ;-) ja również czekałam na Twoje dzieła, gradientowe tło było tutaj idealnym wyborem ;-)

    Dziękuję kochana! Cieszę się, że Ci się spodobało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci przypadło do gustu:)

      Usuń
  10. Nie ugadywałyśmy się,a wzięło nas obie na piórka :) bardzo ładne tło do nich dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lucynko,piórka mnie od razu urzekły jak je tylko zobaczylam:-)

      Usuń
  11. Świetne jak zawsze!!!piórka są urocze!

    OdpowiedzUsuń