niedziela, 26 kwietnia 2015

Znowu kwiaty:)

Na dworze stanowczo już widać wiosnę więc znowu na moich paznokciach kwiaty. Tym razem bazowe kolory to fiolet Miss Selene, zieleń Secret Hot Colors nr 180 i neonowa zieleń AB Lines nr 61. Zanim powstały kwiatki baza wyglądała następująco:

 

Później pojawiły się dwa kwiatki malowane pędzelkiem i farbkami. Końcowym etapem było nałożenie lakieru nawierzchniowego. Najpierw Insta-Dri Sally Hansen ale ponieważ chciałam wypróbować Essence gel top Coat to nałożyłam jeszcze jedną warstwę właśnie tego lakieru. I jestem z niego zadowolona - szybko schnie, ładnie się błyszczy i utwardza paznokcie. No i najważniejsze - nie pęka jak Insta-Dri czyli póki co same plusy:)
 



12 komentarzy:

  1. Swietnie! Piekny gradient i cudne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne Beatko :)) kwiaty to jest coś, co uwielbiam na paznokciach, a dziś jeszcze użyłaś "moich" kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że moglam sprawić nieco przyjemności Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O u ciebie też mleczyk :)
    Wiosennie i kolorowo jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystałam elementy natury na spacerze:)

      Usuń
    2. Tak w ogóle to b. mi się podoba zielony z niebieskim :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywne i mega wiosenne :D świetnie wykonane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymały osiem dni - dzisiaj czas na zmianę kolorów:)

      Usuń