środa, 11 marca 2015

Wygrana w konkursie cz.II

Witam:)
Postanowiłam szybciutko i na świeżo dodać kolejny post o drugim wygranym lakierze w konkursie Sensique, o którym pisałam Wam w poprzedniej notatce. Tym razem to lakier to nr 201 BLUE HOLO MIST  z serii Nail Art. Przedstawia się następująco:
I znów, kolejny lakier firmy SENSIQUE, który skradł moje serce, bo jego drobinki pięknie mienią się na paznokciach. Żeby uzyskać taki efekt jaki widać na zdjęciu, położyłam dwie warstwy tego lakieru. W tym zdobieniu użyłam trójkolorowego gradientu, jednak myślę, że równie dobrze będzie wyglądał na ciemnych jednokolorowych paznokciach, bo cudnie uwydatnia kolory, które są pod nim. Myślę, że nie będę się zbytnio rozpisywać tylko pokaże Wam wszystkie zdjęcia, które udało mi się zrobić. Ps. Zdobienie malowałam w nocy, szybko i niestety porobiły mi się w niektórych miejscach pęchęrzyki powietrza, z czego nie jestem zadowolona, ale...że na zdjęciach aż tak strasznie tego nie widać, więc wrzucam je aby się z Wami podzielić:)









Post pisałam przy porannej kawusi, w związku z tym miłego oglądania, smacznej kawki (jeśli lubicie)i do zobaczenia. Uciekam do pracy:)

18 komentarzy:

  1. bardzo fajny topik - mam niemal identyczny z Inglota ;))
    na Twoim gradiencie pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze mam podobny z golden rose, myślę, że sporo firm wypuszcza teraz takie lakiery, bo naprawde dają fajne efekty:)

      Usuń
  2. Fleeejki! Zawsze piękne :) Lubię flejki. Ładny ten gradiencik pod spodem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobny do GR 3D Glaze :) Tego typu lakiery świetnie na czerni wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, ja kiedyś robiłam mani z GR 3D na granatowym lakierze i też pięknie wyglądało:)

      Usuń
  4. Cute nails!! ;) Love the color.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom


    OdpowiedzUsuń
  5. swietny gradient a top -wow- dodaje mu tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham kawę! Kopiko :D Topik b. fajny, widzę, że Sensique wypuściło sporo ciekawych lakierów.Gradient słodki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie ma to jak pić kawkę i podziwiać swoje lub cudze pazury. Ja tak dziś wlaśnie robiłam, kawa, blogi, które lubię i co tu więcej potrzeba:)

      Usuń
  7. Kolorystyka taka moja. Wszyscy ktorzy mnie znaja wiedza ze bardzo lubie niebieski. Ostatnio sprawilam sobie podobny top tylko ze z Celii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam te kolorki, i jak tak oglądam swoje lakiery to właśnie najwięcej mam niebieskich:-)

      Usuń
  8. Cudowne kolorki ;) Ja tu nie widzę, żadnych pęcherzyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałam się żeby na zdjęciach nie było po prostu tego widac:-)

      Usuń
  9. Bardzo ładny gradient, no i top świetny :)

    OdpowiedzUsuń