poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Na dobry początek:)wakacyjne ombre z wzorkami

DSC07420 DSC07383DSC07437 
DSC07387
Przyszła pora by do pracy:) przystąpiła druga siostra :lol:Jak wiecie początki są trudne - zwłaszcza dla blondynek:).Postaram się jednak doszkolić swoją mózgownicę i z czasem na pewno będzie mi szło znacznie sprawniej. Ponieważ nadal trwają wakacje postanowiłam przyozdobić swoje pazurki cukierkowymi kolorami. Wchodząc do sklepu zobaczyłam na półce dwie buteleczki lakierów w kolorach różowym i zielonym. Tak mi się spodobały, że je zakupiłam i wieczorkiem pojawiło się na pazurkach ombre właśnie w tych kolorach. Następnego dnia doszłam jednak do wniosku, że czegoś na nich brakuje i tak powstały kwiatki malowane farbkami akrylowymi. Nie są doskonałe ale mam nadzieję, że z czasem  dojdę do perfekcji:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz