czwartek, 15 stycznia 2015

Malowane pędzlem

Hej! Nie wiem czemu,ale ostatnio mam bardziej kruche paznokcie i niestety nie mogę ich zapuścić, choć uwielbiam zdobienia na długich płytkach paznokciowych.Mimo tego udaje mi się namalować nowe wzorki.Jedynym mankamentem przy tak krótkich pazurach jest to,że mani trzyma się na nich krócej,tzn np trzy dni.No ale do rzeczy, znów użyłam odcieni niebieskich. Tym razem postanowiłam wykorzystać dodatkowo do wzoru kolejny zakup od BlueBerry store-szeroki pędzelek.Pierwszy raz robiłam nim coś w stylu gradientu i powiem Wam,że jestem zadowolona z efektów.Do tego użyłam również srebrnego i czarnego lakieru z cienkimi pędzelkami do zdobień,oraz na kciukach top coat od Wibo.Całość pokryłam szybkoschnacym lakierem nawierzchniowym Sally Hensen diamond Flash
imageimage
image

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz