poniedziałek, 1 grudnia 2014

Niebieski gradient

Nadszedł czas ponownie na kolorystykę niebieska. przeglądając ostatnio swoją lakierową kolekcję stwierdziłam,że właśnie o takim kolorze lakierów mam najwięcej. Owszem znajdzie się też kolor pomarańczowy,są odcienie zieleni i różu.Mam także lakiery, które w sklepie bardzo mi się podobały właśnie ze względu na ciekawą kolorystykę ale jak przyszło mi do pomalowania paznokci to jakoś tak wychodzi,że sięgam po sprawdzone odcienie. Co do dzisiejszego zdobienia, musze powiedzieć,że jestem z niego zadowolona.Użyłam trzech odcieni niebieskiego do zrobienia gradientu Następnie za pomocą lakierów do zdobień z cienkimi końcówkami narysowalam wzorki. Poza wysuszonymi niestety skorkami,z którymi nie mogę sobie ostatnio poradzić,myślę że efekt wyszedł całkiem całkiem :-)
image
image
image
A to wszystkie lakiery,których tym razem użyłam
image

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz